[Svetlo]Re: FW: Posli dalej - surne! (fwd)

Jan Hollan
Mon, 18 Feb 2002 16:22:53 +0100 (CET)

omlouvam se odberatelum mailinglistu za hoax, ktery jim poslal
Ing. Maixner. Pokusil jsem se nastavit mailinglist tak, aby do nej nadale
jiz sam posilat nic nemohl.

zdravi jenik hollan

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 18 Feb 2002 16:11:36 +0100 (CET)
From: Jan Hollan <jhollanAamper....muni.cz>
To: "[iso-8859-1] DQL osvetlování" <dqlAdql...>
Subject: Re: FW: Posli dalej - surne!

Pane inženýre,

obávám se, že budu muset zakázat příjem emailů z Vaší adresy na
mailinglistech, které spravuji. Vy musíte mít na vše opačný názor, viďte?

Já většinou vím, o čem mluvím nebo píši.

Pokud Vás zrovna ta věc s tou krví zajímá, pohlédněte na
    Linkname: HOAX - Daruj krev

 -- máte dojem, že jde o podobnost čistě náhodnou? V tom případě si to
prosím ověřte. Já si dovolil obtěžovat s tím problémem nyní jediného
dalšího adresáta, hned Vám ten dopis pošlu. Ale i u něj se za to mírně
stydím, měl jsem nejprve pohlédnout na výše uvedenou URL. Já si ten
problém pamatoval, jen jsem hned nenašel ten správný odkaz (měl jsem jej
ve složce hoax). Můžete tu URL použít, kdybyste se ev. chtěl omluvit Vámi
zasaženým.

Já dělám to, co, momentálně spěchá. Bránit lavinovitému šíření
dezinformací někdy spěchá hodně. Individuální osvěta ohledně osvětlování
je naléhavá méně, i společenské kontakty. Přesto se k nim zase někdy
dostanu, i když to zatím vypadá dost bledě.

zdraví
Jeník Hollan