[Svetlo]hory

Tomáš Hynek
Mon, 11 Feb 2002 10:03:33 +0100

------=_NextPart_000_0007_01C1B2E3.5D898B20

Minuly tyden bylo krasne pocasi a tak jsem po dlouhe dobe vyrazil do =
Jeseniku s dalekohledem. Je skoda, ze uz i tam jsou svitidla ve tvaru =
koule velice casto pouzivana. V Karlove Studance maji krasne historicke =
lucerny, ale s vybojkou umistenou uprostred mezi bocnimi skly misto =
toho, aby byla umistena ve vrchliku lucerny. Nastesti jsem se dohodl v =
penzionu kde jsem byl ubytovan (v Rudne pod Pradedem), ze mi vypnou =
osvetleni v jejich arealu - mimochodem take koule.

Tomas Hynek
-------------------------------------------------------------------------=
------------------
Astronomick=E1 pozorov=E1n=ED vizu=E1ln=EC, fotograficky a ccd technikou
http://thynek.wz.cz/

------=_NextPart_000_0007_01C1B2E3.5D898B20

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Minuly tyden bylo krasne pocasi a =
tak jsem po=20
dlouhe dobe vyrazil do Jeseniku s dalekohledem. Je skoda, ze uz i tam =
jsou=20
svitidla ve tvaru koule velice casto pouzivana.&nbsp;V Karlove Studance =
maji=20
krasne historicke lucerny, ale s vybojkou umistenou uprostred mezi =
bocnimi skly=20
misto toho, aby byla umistena ve vrchliku lucerny. Nastesti jsem se =
dohodl v=20
penzionu kde jsem byl ubytovan (v Rudne pod Pradedem), ze mi vypnou =
osvetleni v=20
jejich arealu - mimochodem take koule.</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Tomas Hynek</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE"=20
---------------------------<BR>Astronomick=E1=20
pozorov=E1n=ED vizu=E1ln=EC, fotograficky a ccd technikou<BR><A=20
href=3D"http://thynek.wz.cz/">http://thynek.wz.cz/</A></FONT></DIV></BODY=