[Svetlo]F4 - Svetlo-c

DQL osvetlovani
Fri, 23 Nov 2001 11:13:11 +0100

Vazeny pane kolego,

vratil jsem se z cest. Asi mam stesti, ze mam pro postu k dispozici asi 45MB
na sve www :-).

   Prozatim jen k tomuto uryvku z Vaseho dopisu:

> Jeste ke konferenci svetlo na amperu, o tom prispevku pani inzenyrky bylo
> neco jen ve svetlo-c, kde samozrejme muzete byt take (prihlaste se, hned
> to odklepnu)...

Rad se prihlasim do "svetlo-c", prosim o informaci kde?

   Pokusim se na dopisy odpovedet co nejdrive, ale take si musim vydelavat
na chleba, tak prosim o trpelivost.

   S pozdravem

                                        Tomáš Maixner

DQL osvětlování
Černolice 6, 252 10 Mníšek p.B.
tel. 02 - 9919303
web: www.dql.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).
Verze: 6.0.298 / Virová báze: 161 - datum vydání: 13.11.2001