Ludek Vasta Re: [Svetlo] Koule (snad naposledy)

DQL osvetlovani
Mon, 3 Dec 2001 12:30:01 +0100

od  Ludek Vasta <ludekAsorry....cz> Re: [Svetlo]Koule (snad naposledy)

Vazeny pane,

> Mam dotaz. Nebylo by sviceni na stoletou lipou sluzbou medvedi? .....

          Odpovedel jsem jiz v reakci na dopis pana Moravce

>  Nemyslim, ze by to byla vhodna argumentace. Svetlo pres den a tma v
noci je prirozeny proces. ......

            Psal jsem o mnozstvi a ucincich svetla OBECNE, nikoliv jen o VO.

> Svetlo v noci nemusi byt az zas tak prospesne lidskemu zdravi....

            Nebudu opakovat vliv snizeni kvalitativnich a kvantitativnich
parametru VO na bezpecnost atd. Jiz jsem o tom psal nekolikrat. A zlomena
noha meho kamarada, ktery uklouzl na lede pod zhasnutym svitidlem neni o
lidskem zdravi? :-)

> To je presne! A ted vlastne hledame (diskutujeme) o tom, kde je
> svetlo vhodne, kde neni, pripadne miry (ne)vhodnosti.

To tvrdim od pocatku. O diskusi se pokousim...

S pozdravem

                                  Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).
Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001