[Svetlo]jested

Petr Pravec
Fri, 20 Apr 2001 11:26:57 +0200 (MET DST)

On Fri, 20 Apr 2001 tsykAvolny... wrote:

> Zdravim
>
> nasel jsem dva clanky tykajici se osvetleni Jestedu. Jsou tedy s diakritikou. Tem, kteri maji s diakritikou problem se omlouvam.
>
> Myslim, ze hlavne ten prvni mnoho napovida o "zdravem" rozumu libereckych radnich.

Ten prvni clanek snad bude nejaky april, ne?!

Ale vazne, asi by stalo za to napsat do nejakych regionalnich novin
(nebo regionalni liberecke prilohy celostatniho deniku) kratky clanek
s duvody, proc jestedsky vysilac neosvetlovat, zduraznit, ze jde o
penize i ekologii.  Co clenove VV sekce pro temne nebe, sepisete neco
takoveho?  Nebo nektery clen sekce z Liberecka?

Zdravim,    Petr Pravec