[Svetlo][Svetlo-c]mailing list svetlaren

Jan Hollan
Mon, 6 Nov 2000 23:57:12 +0100 (CET)

Vážení kolegové,

naše mailing listy na amperu nejsou jediné, týkající se osvětlování.
V plné šíři se této problematice věnuje
 http://www.egroups.com/group/svetlaren
-- podobně jako SMPH na témže serveru je přístupná jen členům.

Nic přímo ke světelnému znečištění jsem tam zatím nenašel (první příspěvek
o tom jsem tam poslal teď já), ale o dění v oboru (ukazuje se, že venkovní
osvětlování zajímá členy nejvíc) říká konference hodně. Je ale také nová,
teprve od léta.

Přidal jsem na své stránky dva obrázky, které pořídil Rudolf, viz
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/lighting/examples/brno/brno_noc.htm
-- ukazují plně cloněná svítidla (tak je to správně, ne plně stíněná) a
současně ta nejhorší možná i běžná mizerná.

zdraví
Jeník Hollan