[Svetlo]Re: Provaděcí předpis

Pavel Suchan
Tue, 2 Jul 2002 22:07:18 +0200

------=_NextPart_000_00BA_01C22214.D50BB600

- máte návrh
> prováděcího předpisu za temnonebníky i za světlonebníky? Aby se daly
> určité věci porovnat...

Zadny alternativni navrh provadeciho predpisu dosud nevznikl. Ocekaval jsem
to od odborniku na osvetlovani (pri jejich absolutni a permanentni kritice).
Vzhledem k tomu, ze deklaruji, ze jim nejde o potlaceni snizovani svetelneho
znecisteni, mohl by to byt i dobry navrh!

Je děsná škoda, že neumíme dělat kompromisy
> a jisté ústupky a nakonec to vidím tak, že nahráváme [teď rozuměj my
> temné síly] světlým silám.

Ja myslim, ze to muze byt (a je) jinak. Rozhodujicim organem je Ministerstvo
zivotniho prostredi. To at posoudi, co a kde je pravda, treba zahranicnimi
expertizami, kdyz se mu bude zdat, ze zdejsi spor nemuze zhodnotit. At
kdokoliv prednese cokoliv. Kompromis urci ministerstvo. Ja to od nej aspon
ocekavam. A ze nepracuje? Mam take spoustu vyhrad, ale za posledni dva
mesice jsem s MZP resil nekolik veci a jsem s nimi stale v kontaktu. Dosud
se velmi intenzivne pracovalo na navrzich ochrannych zon kolem hvezdaren,
tento ctvrtek je napr. predavam.

Ostatně mne příšerně zarazilo to, co napsal
> Tomáš Maixner - je fakt, že petřínští nedodali to, co slíbili? Pavle?

Ale no tak. Mozna me malo znas. Mam v zivote vyssi latku nez se schovavat s
argumenty za dubem. Vysledky mereni jsme predali servisnimu rediteli Eltodo
Citelum  Ing. Skalovi, ktery s nami na mereni spolupracoval. Jsou take
soucasti zadosti o vyhlaseni zony kolem Stefanikovy hvezdarny pro MZP. Tam
si je muze kazdy clen komise prohlednout.  Prikladam je k tomuto dopisu.
Prokazalo se, ze jas oblohy se snizi se zhasnutim rozhledny a dvou
nejblizsich lamp verejneho osvetleni u hvezdarny. Podle toho take vypada nas
navrh na ochrannou zonu - mimochodem velmi bezproblemove prodiskutovany s
Eltodem Citelum. Udelat ale ze snahy o objektivni posouzeni hanbu, ze jsme
to nekomu nedodali ... no nevim, stacilo mozna poslat pripominku (nekdy Ti
tajne :-) ukazu muj diar - napr. od vcerejska jsem uz mel byt na dovolene).

> Ono se vážně neprospívá věci, když
> se bude hrát do ztracena a když se bude uměle brzdit práce min.
> komise.

Nevim, kdes na to prisla .... Mohu Ti za sebe cestne prohlasit, ze uz dva
mesice plnim ukol, ktery mi ministerska komise dala a ve ctvrtek ho
predavam. Stalo me to mnoho a mnoho dni prace. Nejsem si ani jist, zda to
nekdo brzdi umele. Myslim, ze ne, jde spise ze starny nekterych o nezajem a
nebo o vyhodnou pozici.

Loucim se s Vami v teto konferenci, do 17.7. se budu smazit ve vyhni
slunecni.      Pavel

------=_NextPart_000_00BA_01C22214.D50BB600

 (
úklid archivu v říjnu 2002:

Standardní archiv mailinglistu svetlo není schopen v adekvátní podobě
nabídnout přílohy. Proto jsem následující tři přílohy umístil do adresáře
   http://amper.ped.muni.cz/light/pilot_regions/petrin
 -- předpokladám, že petřínská hvězdárna, až se k tomu dostane, vystaví
informace o svícení ve svém okolí na svých stránkách
   http://www.observatory.cz
 -- řekněme jako http://www.observatory.cz/ochr_uzemi.html

Jan Hollan
 )
------=_NextPart_000_00BA_01C22214.D50BB600
	filename="vysledky CCD.doc"

  [ The following attachments were DELETED when this message was saved:  ]
  [ A Application/MSWORD segment of about 468,198 bytes.                 ]
------=_NextPart_000_00BA_01C22214.D50BB600
	filename="vysledky fotografie.doc"

  [ The following attachments were DELETED when this message was saved:  ]
  [ A Application/MSWORD segment of about 63,583 bytes.                  ]
------=_NextPart_000_00BA_01C22214.D50BB600

  [ The following attachments were DELETED when this message was saved:  ]
  [ A Application/PDF segment of about 87,052 bytes.                     ]
------=_NextPart_000_00BA_01C22214.D50BB600--