[Svetlo]Light pollution begins to decline in Czechia (fwd)

Jan Hollan
Tue, 11 Jun 2002 22:22:46 +0200 (CEST)

(ta priloha neni prilozena, je ale k dispozici jako
 http://amper.ped.muni.cz/light/images/brno_panorama/boby_bJun8.jpg
 -- moc vymluvna neni, na rozdil od toho snimku z Ondrejova, ktery jsem
si dovolil dat do stejneho adresare)

Usoudili jsme, ze bude lepsi, uvadet zatim jen pozitivni priklady. At maji
cas se rozmyslet, ze budou zakon respektovat dobrovolne, a ze se to
koneckoncu i pozitivne odrazi v prizni verejnosti.  Pro mnohe to muze byt
prilis nove tema, ktere nemusi hned tak chapat.

Nize uvedenou zpravu lze chapat jako predlohu ceske tiskove zpravy -- radi
pridame dalsi dobry priklad, pokud o nejakem vite nebo nejaky rychle
s nekym domluvite a date vedet Pavlovi Suchanovi. O dalsich lze samozrejme
informovat zase nekdy priste.

zdravi Jenik

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 10 Jun 2002 21:43:45 +0200 (CEST)
From: Jan Hollan <jhollanAamper....muni.cz>
To: my LP contacts in media:  ;
Cc: RLGent1Aaol..., Thomas Posch <poschAastro....ac.at>
Subject: Light pollution begins to decline in Czechia (fwd)

Dear journalists,

who have helped us so much in the education concerning the outdoor
lighting: Yves Miserey wrote a large article in Le Figaro, Monday June 3
(p. 13) and asked me to inform his colleague about any changes since the
Czech Clean Air Act came into effect. Perhaps you could be interested as
well, so I fw you the message.

with best regards,
 Jenik