[Svetlo]Osvetleni ve Zline-dodatek

Marek Kolasa
Thu, 02 May 2002 08:56:10 +0200

--------------4715890CC74DB70A37F9F56D

Ahoj Tome,
takto upravenych svitidel lidmi, kterym to vadi jsem videl i v Ostrave
nekolik. Nechapu jak muze "odbornik", ktery instaluje svitidla
neuvazovat  o tom, ze lidem neni prijemne, kdyz maji doma svetla jako u
vyslechu...

Marek

Tom©L Hynek wrote:

> To svitidlo ve Zline zabarvil cernou barvou zrejme nekdo, komu svitilo
> do okna - ja ho v pocitaci nezabarvoval. Tomas Hynek

--------------4715890CC74DB70A37F9F56D

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Ahoj Tome,
nekolik. Nechapu jak muze "odbornik", ktery instaluje svitidla neuvazovat&nbsp;