[Strawbale] Re: Strawbale Digest, Vol 4, Issue 9

Michel Post info at PurpleX...
Tue Jan 17 20:24:25 CET 2006

Beste Harold Wedig,

Wat leuk om te horen van een strobalen bouwer uit Nederland.
Alhoewel ik je niet ken, zijn er vast wel mensen uit onze Projectgroep
Strobouw Stichting VIBA Expo die jou wel kennen.
Waar heb je precies een strobouw project neergezet??? Is het mogelijk om
hier documentatie van te krijgen, eventueel een excursie naar toe te
organiseren???
Het is jammer dat je gisteren niet bij onze bijeenkomst was, want het is
altijd leuk om te weten welke strobouw projecten er spelen... zeker omdat we
dit centraal willen vastleggen.

Ik hoop dat je een reactie wilt geven en wens je veel succes met het vinden
van informatie over bouwen met stro in Italie. Bij ons in de projectgroep
zit een meisje dat in Italie heeft meegeholpen met het bouwen van een
strobalen huis... Misschien dat zij wat informatie voor je heeft.

Met vriendelijke groet,

Michel Post
Secretaris Projectgroep Strobouw Stichting VIBA Expo

PurpleX Architecten
Pauwenkamp 45
3607 GC Maarssen
Tel. +31 (0)346 551173