[Strawbale]Hello Rikkert,

Michel Post info at PurpleX...
Wed Jun 9 19:00:36 CEST 2004

Beste Rikkert,

Allereerst... heel erg leuk dat je ook naar deze conferentie gaat. Het is
altijd leuk om mensen uit Nederland te ontmoeten die ook interesse hebben in
deze manier van bouwen.

Ik ga inderdaad met een auto, alleen ga ik samen met Niels van de Pas uit
Amsterdam. Aangezien hij een diesel heeft, is het voor ons veel voordeliger
om met zijn auto te gaan. Echter...... het is een auto met grijs kenteken en
heeft maar twee zitplaatsen. Nu zouden we kunnen proberen om de derde
persoon achterin te vervoeren (en uiteraard te switchen), maar de reis duurt
vrij lang, dus ik weet niet of dit acceptabel is. Een fiets zou overigens
wel meekunnen.
Een andere optie is om met mijn auto te gaan. Dit rijdt een stuk prettiger,
heeft echter geen ruimte voor een fiets, tenzij we een fietsendrager kunnen
regelen, en is ook wat duurder qua brandstof. Aangezien we dan met z'n
drieen zijn, zou het qua kosten misschien wel te overwegen zijn.

Laat me aub weten of je nog andere opties hebt, want een oplossing is altijd
te vinden.

Met vriendelijke groet,

Michel Post
PurpleX Architecten