[Strawbale] subscribe

Martin Oehlmann martin.oehlmann at wxs...
Wed Jan 8 21:02:55 CET 2003

Welkom in strobouw-Nederland....

Han van Drunen gaat een bijeenkomst in Februari organiseren bij de VIBA in
Den Bosch.

Tot dan hartelijke groeten,

Martin Oehlmann
Den Haag
  -----Oorspronkelijk bericht-----
  Van: strawbale-admin at amper....muni.cz
[mailto:strawbale-admin at amper....muni.cz]Namens Douwe Andela / Culligan
Ned.
  Verzonden: woensdag 8 januari 2003 16:52
  Aan: strawbale at amper....muni.cz
  Onderwerp: [Strawbale] subscribe

  graag wil ik op de hoogte gehouden worden van alle stroaktiviteiten in
Nederland en europa. Ik heb 7 jaar in de US gewoond en ook een stro baal
bouw curses bij real goods gevolgd.

  Graag zou ik andere strobaal bouw liefhebbers ontmoeten en meewerken aan
promotie projecten.

  Verder ben ik zeer geinteresseerd in strobouw in spanje.

  regards,

  Douwe Andela
  douwe_andela at hotmail...
  of dandela at culligan...