[Sbk]nove montaze

Ahoj Martine a Radime,

jak jsem se vratil z dlouheho vyletu, hned jsem ponekud onemocnel, pry se
tak stalo i dalsim, co si privykli na Recko. Doufam, ze to do konce tydne
bude pryc, kdyby bylo, asi bych mohl prijet pro soucastky do Hostetina a
montovat pak na Hornacko uz v patek, tak, abychom se potkali i s Jarinem,
az prijde odpoledne z prace. Bezpecnejsi je to ale asi nechat az na ten
pristi tyden.

Vytistenou brozurku s nutnymi zmenami ted poslu Martinovi do Louky, jeste
pred novou montazi se muze rozmyslet, jak co treba udelat jinak nebo i
neco zkusit. Dalsi poslu po Mirkovi do Hostetina, kdyby mel kdokoliv chut
se nad vylepsovanim systemu zamyslet, budu rad.

Martine, nevim presne, co je to ten kryci hlinikovy plech, hadam, ze je to
ten ram a ze zbyle metry na kompletni druhou soustavu mas. V kazdem
pripade by bylo dobre vedet, co presne chces montovat, napr. jestli budou
ty zasobniky hluboko pod kolektory nebo ne (podle toho je dobre volit
vymenik cili ohrivac bud z PE hadic nebo Al trubek). Ony i dalsi
komponenty je asi vhodne brat ze zasob porizenych ve velkem, pokud se
nedaji koupit stejne vhodne i v malem (treba ty Al plechy pro
absorber nebo skla).

Do Hostetina pro soucastky bych jel urcite ja, muzu i 1203kou, musim vzit
od Jarina i ta teplotni cidla, vyustky do expanzek a kdovico jeste, musim
si to sepsat. Je vhodne shanet levne 10 l PE kanystry, do nejpruhlednejsi
(aby bylo dobre videt hladinu) a s rovnym dnem, do nehoz lze vyustku dobre
primontovat. Nahrada expanzek se musi provest na vsech starych soustavach,
jinak budou porad zlobit.

Jenik