[Sbk]Schema ridici elektroniky

Jan Hollan
Wed, 4 Jul 2001 19:24:41 +0200 (CEST)

Omlouvám se za opožděnou odpověď.

Pár novějších informací k solárnímu systému je v adresáři
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/e_papers/solar/
 -- soubory zmen0104.html nebo zmen0104.pdf (či přímo pro vytištění
brožurky zmen0104.zip s poscriptovými soubory). Některé jsou asi pro
uživatele důležité. Příští týden budu v Hostětíně nějaké soustavy
modernizovat a přitom i zkoumat, jak nejlépe řešit některé sporné věci.

Tam se taky píše, že odpor čidel při pokojové teplotě, pokud jsou v
pořádku, by měl být asi dva kiloohmy. Víc o nich nevím, poptám se.

Dnes jsem tam dal i schéma řídicí elektroniky (schema.png nebo
schema_m.jpg), kolega mi slíbil, že mi ho překreslí nějakým standardním
softvérem. Do budoucna musíme řízení doplnit další funkcí, totiž
vypínáním, je-li voda v zásobníku už teplá 60 stupňů.

zdraví Jeník Hollan

(aktuální informace o programu píšu do www-mailinglistu
 http://amper.ped.muni.cz/sbk/ )