[IAN] Satelitni televize v soucasnosti

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Sobota Květen 26 23:01:06 CEST 2001

Pekny podvecer s halovym sloupem!

Jojo, prave jsem videl a fotil halovy sloup nad Brnem :)

> zakulisi TV stanic. Vsechno je to proste komerce, nebo programy
> subvencovane z ruznych zdroju. Dezinformace vznikla asi z toho
> ze onen vesnican pravdepodobne neumi cizi jazyky.

parada! doufam, ze jednou prostredky na digi video domu dolezou i do
moji penezenky :), protoze to musi byt teda smizarna na kanale :))

> Takze uvodnik IAN byl tak trochu novinarsky a ne odborny.
> Takze se nedivme novinarum, ze udelaji botu pri opisu
> "nove planety X".

jo, to urcite ne. To by v nem 2x nesmelo byt napsane, ze autor vubec
nevi vo co go a ze to pise jen jako svuj osobni postreh. takovy slohovy
utvar neni clankem v pravem slova smyslu (i proto se zove uvodnik), ale
take (a to hlavne) se jmenuje mylim "Fejeton". V cestine se nevyznam, ve
slohu uz vubec ne, ale tak nejak to tak tusim :)))

> A to sme jeste kdesi v stredoveku televize, v bodoucnosti je
> realne treba prijmat temer kazdy vyznamnejsi TV kanal na svete,
> pres mobilni telefon. Exoticke kanaly budou samozrejme drazsi.

no ja nevim. s tim mobilem moc nechapu, co vsichni maji. dyt to nema
display!! k cemu mi je, ze to umi prijmat a vysliat kde co, kdyz to
neukaze :) ja bych byl spis pro nejake snadno resizovatelne notebooky.
Jak v te pohadce na CT. Otocis prstynkem, PC zmizi v kapse, otocim zpet
a mas notasa. no jo, delam si jen srandu...

> Jozef Petrovsky
> jpetrov na sinet...

rudolf novak