[IAN] Re: [IAN] uvodnik

Jan Kameníček Jan.Kamenicek na seznam...
Pátek Květen 18 20:55:19 CEST 2001

Myslenka, ze nenapadna mravenci prace "obycejnych" lidi je dulezita, je na svete jiz dlouho. Rovnez si vazim uklizecky nasi skoly pani Pytlickove. Je to prijemna ochotna pani, ktera nejenze svedomite zastava svou praci, ale navic komukoliv kdo ji pozada prakticky za pakatel napece skvele cukrovi a dorty k nejruznejsim svatkum ci na svatebni hostinu.
Ale prece jen, kdyby se na to vykaslala, asi by tu podlahu vytrel nekdo jiny a cukrovi by mi o neco draz napekla jedna sousedka. Kdyby se na svou praci ale vykaslal Hurnik nebo Lada (vybiram jmena planetek, ktera se teprve nedavno objevila na adrese planetky.astro.cz), asi bychom prisli o neco nenahraditelneho. Takze davam prednost planetce Hurnik.
Take by bylo zajimave, podle jakeho klice by se mezi nami pracovitymi mravenci vybiralo, koho poctit. Myslim, ze lepsi bude zavedeny system pojmenovavani po osobnostech, ktere pozitivne hybali ci hybou vedou, kulturou nebo celymi dejinami. Celebrit docasne unasenych na vlne prechodne popularity fanousku je mezi jmeny planetek poskrovnu. Krome brankare Haska me momentalne nikdo nenapada.

Honza Kamenicek