[Energ]o EngergieSparMesse

Dobrý den,

sepsal jsem své dojmy z veletrhu ve Welsu, je to ještě nečtený koncept,
přístupný v adresáři
 http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/e_papers/clanky/

Nefungují např. některé odkazy (proč, podívám se asi zítra, nějaké ještě
možná doplním), není tam index (zapomněl jsem jej vygenerovat), ještě tam
asi něco dodám. Ještě radši bych ale byl, kdyby se můj text spojil s
nějakým dalším -- pokud se někomu nechce psát vše, ať přidá něco k tomu
mému, autorů může být víc.

Koncept během týdne opravím, velmi rád bych zahrnul další postřehy, hlavně
věcí, které mi ušly.

Dobrá zpráva je, že další veletrh, snad ještě specifičtější (Bio-Solar),
se koná ve Welsu v říjnu, letos poprvé. Všiml jsem si toho až dnes.

zdraví Jeník