[Ekodum]pasivni domy, izolace, vetrani...

Roman Pavlik
Mon, 21 Jan 2002 09:36:32 +0100

On Sat, Jan 19, 2002 at 11:38:22PM +0100, Jan Hollan wrote:
> Ať jen lepení, nebo i kotvení, podstatné je myslím užívat bloky plné
> tloušťky -- ty mohou být z nejlehčího PS a přitom tak pevné, že rozhodně
> nehrozí, že by jich vítr někde na rohu odlomil.

Máte někdo jasnější představu o výrobci/dodavateli takovýchto bloků PS
(řekněme o tloučťce 30cm)?

Připevnění ke zdi je pro mne také záhadou, jakýkoliv návod či odkaz na
literaturu je velmi vítán.

Máte někdo nějaké aktualizované informace o výrobcích superoken u nás? Já
jsem se pokoušel kontaktovat společnost Rivallglass, ale na jejich www serveru
http://www.rivallglass.welcome.to/ to vypadá, že jejich webadmin je na ně
pěkně nabroušený. Nějaké praktické zkušenosti se superokny od Rivallglass?

ad prosklení celé jižní strany)
Asi to záleží na průměrném množtví dopadající sluneční energie v dané
lokalitě, ne? Nebo je opravdu "standardním" řešením pasivních domů
prosklít celou jižní stranu?

Díky za odpovědi,
--
Roman Pavlík