[Ekodum]folie do oken

Jan Hollan
Tue, 19 Jun 2001 22:49:32 +0200 (CEST)

>    Mám však poměrně problémy se sháněním Vámi doporučované
> polyesterové fólie. V Technoplastu Chropyně dodávají jen pro
> velkoodběratele. Již jsem oslovil několik velkoobchodů a nikde jsem
> neuspěl.

Já jsem se kdysi snažil, aby to Technoplast prodával i v malém, ale asi ne
dost houževnatě. Ještě to zkusím. Sám jsem si koupil jednu roli v jejich
obchodě vedle vchodu, ale ta je dost úzká. Na většinu oken jsem proto
zatím používal to, co jsem dostal v papírnictví (šířky 70 cm, jednou jsem
někde koupil skládané ještě širší), s ještě většími infračervenými
propustnostmi, bohužel. No, užitečné jsou i tak.

Je teď pár projektů, kde chtějí dávat reflexní fólie do oken, snad rolety,
nevím, kde je seženou nebo jestli je vyrobí sami. Technoplast pokovuje jen
role do tuším třičtvrtě metru šířky, u nich je naopak žádoucí co nejmenší
dlouhovlnná IR absorpce, pak odráží Al vrstva na obě strany.

Kdybyste fólie někde v obchodní síti našel, budu také vděčný za informaci.
Bez nich se bohužel leckteré levné a účinné věci uvedené v onom okna_tes*
v http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/e_papers/stavby/okna/
udělat nedají.

zdraví a úspěch ve shánění přeje
 Jeník