[Ekodum]mhonarc archiv je uz OK

Jan Hollan
Fri, 25 May 2001 19:19:32 +0200 (CEST)

Milí čtenáři,

 po velkém zkoumání a experimentování jsem opravil ten archiv, který
neplete diakritiku v subjectech a činí čitelnými i příspěvky
s attachmenty
 -- je vždy uvedený na konci jako alternativní archiv, např.
  http://amper.ped.muni.cz/ian/a

Problém byl v tom, že volný řádek na začátku ian.mbox (a ostatní mboxů)
způsoboval generování ,,zprávy`` No Subject. Napadlo mně to včera v noci,
poté, co jsem odešel po marném zápolení...

Tak jsem skript (spouštěný denně po půlnoci) pro archivování upravil tak,
že sed odstraní ten prázdný řádek (řádky) na začátku souboru
(ne, že bych sed tak ovládal, ta sekvence je v
   Linkname: Handy One-liners
 ):

# This script should update archives of all mailinglists

A=/var/lib/mailman/archives/private/
cd /var/lib/mailman/lists
for L in *
do
 F=$A$L
 if ! [ -a $F/a ] ; then mkdir $F/a ; fi
 if [ $F.mbox/$L.mbox -nt $F/a ]
  then
  sed '/./,$!d' $F.mbox/$L.mbox > /tmp/mhmbox
  mhonarc -reverse -idxfname index.html -modtime -multipg -idxsize 20 \
   -outdir $F/a -add -rcfile /root/mhonarc.rc /tmp/mhmbox
 fi
done

Teď by ještě bylo milé, kdyby archiver připsal do každého html souboru
metapoznámku o kódování češtiny (kvůli těm, co nepoužívají normalizované
iso-8859-2) -- kdybyste věděli, jak to v mhonarc.rc nebo někde jinde
udělat, budu rád.

Pak taky někdy přidáme prohledávání (asi glimpsem), až se to Rudolf
naučí...

zdraví Jeník