[Ekodum]stara recenze aj. koncepty

Jan Hollan
Tue, 13 Feb 2001 11:49:06 +0100 (CET)

Abych před zítřejším seminářem v Brně (připomínám též reprízu pořadu
Globální oteplení a my v 11:30 v planetáriu) alespoň zčásti odstranil své
nedodělky, vystavil jsem v adresáři

 http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/e_papers/stavby/recenze/

text o čtyřech seminářích, které se konaly už na podzim 1999. Nějak jsem
ten koncept nechal rok ležet a protože už nedoufám, že bych jej dopracoval
do čistopisu a protože ač je již k věci staré, některé komentáře v něm
jsou dosud aktuální, radši jsem jej bez úprav vystavil tak, jak je. Je to
soubor
 semin99.htm

Jediné, co jsem v něm aktualizoval, jsou URL. Přitom jsem zjistil, že
dočasně nefunguje obvyklá adresa Rivall Glass, prý se uzdraví tak za deset
dní. Zatím lze použít náhradní, http://www.rivallglass.welcome.to
(jinak je místo welcome.to jednodušší cz).

Semináře z podzimu 1999, o kterých se zmiňuji, byly

   * Rakousko--česká konference Rekonstrukce a energeticky úsporné
       stavby
   * seminář Asociace pro obnovitelné energie
   * Seminář SEVEN  (u něj se podrobněji zmiňuji o nešťastné stavbě v
                     Sušicích)
   * Seminář ekologicko-energetického fóra Neznašov

Budu rád, když na kteroukoliv část recenze zareagujete.

Dále jsem vystavil koncept, na kterém pro zítřejší seminář pracuji, totiž
Opravník oblíbených architektonických omylů, viz ooao.pdf v novém adresáři

 http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/e_papers/stavby/koncepty/

zdraví spěchající Jeník