[CCD-CR] SCSII

Tomáš Hynek thynek at seznam...
Wed Oct 16 16:11:00 CEST 2002

Zdravim vsechny,

chtel bych se zde zeptat, zda nahodou nekdo z vas nema zkusenosti s pripojenim ccd kamery Meade Pictor (ja konkretne vlastnim Pictor 416XTE) pres SCSI. Jde mi o to, ze ne kazdy SCSI adapter s ni spolupracuje, ja vim napr. o SCSI PCMCIA ADAPTEC 1460A pro notebook - ta se uz ale nedodava, kompatibilni je ADAPTEC 1480A - cena je ale kolem 8000 Kc, krome toho mne by prozatim stacila klasicka SCSI do PC - taky bude levnejsi, jenze ktera SCSI bude spolupracovat? Zkousel jsem uz dve a nechodily.

Predem dekuji za odpovedi ci doporuceni,
Tomas Hynek