[CCD-CR] Iris - skladani snimku a prace s FITS

Jan Soldan Jan.Soldan at obs....ch
Thu Mar 28 08:00:19 CET 2002

To popsane ukladani 16-ti bitovych dat do FITS formatu je zvlastni a
nestandardni.
FITS ma totiz ukladat takova data  zpusobem jak jsi popsal:

pix = bin_int * BSCALE + BZERO

S pozdravem,
Jan Soldan

PS:
Chapu, ze ukladat data ve 32 bit formatu zabere 2x vic prostoru, atd.,
na druhe strane jsou dnesni pocitace jiz tak vykonne, ze by se
tento format mel pouzivat. Odpadly by tim velke problemy...