[CCD-CR] Re: jednotky jasu

soldan soldan at obs....ch
Tue Jun 25 09:39:35 CEST 2002

Detailni dokumentaci k TIFF formatu lze napr. najit na adrese:

http://partners.adobe.com/asn/developer/pdfs/tn/TIFF6.pdf

TIFF ma velmi mnoho moznosti kodovani vystupniho obrazu
(pocet bitu na jas. slozku, komprese, atd.), takze je
samozrejme nutne prostudovat vystupni data z fotoaparatu,
specialne, zda-li vystup neni ulozen se ztratovou kompresi.

Jednotlive slozky RGB lze pak prevezt na uroven sede vztahem:

I = 0.299*R + 0.587*G + 0.114*B

Zrejme to asi nebude uplne presne diky rozlozeni RGB pixelu na
cipu, ale muzete to vyzkouset.

S pozdravem,
Jan Soldan
---