[CCD-CR] Re: jednotky jasu

maruska at posam... maruska at posam...
Fri Jun 21 15:16:37 CEST 2002

Hello boys.

Rozbehla sa zaujimava diskusia a podla toho s akym zanietenim ste sa do
merania pustili (merania kazdu pozorovanu noc) a ake statistiky sa z toho
idu robit sa mi zda, ze sa jedna o "nieco" dost dolezite. To dolezite
"nieco" mi vsak akosi uslo. Ma to nejaky suvis s prijatim zakona o
svetelnom znecisteni?? Napiste niekto trocha o tom preco vznikla takato
akcia (meranie jasu oblohy), osobne by ma to dost zaujimalo a ked budem
ucastnikom najblizsieho CCD pozorovania (zdar Andrej :-) ), tak sa pokusim
podobne merania uskutocnit aj ja. Ma to ale aj nejaky iny vyznam ako
zistenie "svietivosti tmy"??

Tomas M.