[CCD-CR] Re: jednotky jasu

Petr Pravec ppravec at asu....cz
Fri Jun 21 14:53:12 CEST 2002

Ahoj Kamile,

Prima.  Tyhle jednoduche prostredky poskytuji casto velmi vhodnou nezavislou
kontrolu.

Jenik by si mel taky rici, zdali chce, abychom jasy oblohy merili jen
za kvalitnich noci, nebo jestli by semtam rad i jas oblohy za mene
kvalitni noci.  A kdyz mene kvalitni, tak proc a taky jak to v takovem
pripade posuzovat.  Ze snimku lze vytahnout ledasco, ale podstatne
je vedet, co konkretne potrebujeme a proc.

Petr Pravec