[CCD-CR] Re: jednotky jasu

Kamil Hornoch ok2rea at prgate....muni.cz
Fri Jun 21 13:22:25 CEST 2002

Ahoj Peto i ostatni,
                          dopoledne jsem zkusil pro ty dve noci to zpracovat
pomoci CCDOPSu, ktery maji ke kameram tady v CR skoro vsichni a to urceni jasu
pozadi je tam naprosto trivialni, kdyz uz clovek vi jak, neni pul minuty co
delat a predevsim - sedelo to s presnosti na 0.01 mag s tim, co jsem dostal
vcera jako vysledek ze zpracovani MUNIPACKEM. Tedy minimalne tyto dva programy
davaji spravne vysledky a myslim, ze kdo vi, co dela, dostane spravny vysledek
pri pouziti jakehokoli spravne fungujiciho softu na CCD fotometrii.
Ja osobne si udelam nejakou tabulku pro Excel a tam budu davat vysledky. Dam
sem vedet, az toho bude trosku vic namereno, ted se chystam zmerit jas kolem
uplnku no a pak uz to budu delat rutinne v kazde noci, kdy budou podminky
slusny i pro absolutni fotometrii.
                                          Zdravi Kamil