[CCD-CR] CCD Chip TC-237

Marek Krenzelok asko at rebol...
Thu Apr 25 18:28:34 CEST 2002

Zdravim vsechny,

Uz mam u sebe chipy TC-237 vhodne pro stavbu CCD kamery (Sbig je ma v
kamerach ST-237).
Jeden je stale volny, protoze jsem musel odebrat 3 kusy a me staci jeden.

Kdyby nekdo mel zajem, zaslu mu ho dobirkou.

Cena je stejna za jakou jsem ji koupil + postovne coz je 4666,- i s DPH
+ cca 70 Kc dobirecneho.

Kopii faktury co mi vystavili klidne zaslu, nejde mi o vydelek :-) , ale
o fakt ze mi tu visi jeden chip a nekdo by ho rad  treba vyuzil, musel
jsem totiz objednat nejmensi balici mnozstvi a to bylo 3 Kusy.... :-(

Zdravi vsechny Marek Krenzelok

pripadni zajemci piste na

asko at rebol...

nebo na tel. 0602-752888