[CCD-CR] SBIG filtrove kolo

Tomas Havlik tomas.havlik at vsb...
Wed Jan 31 16:13:59 CET 2001

O to jsem se jiz nekolikrat pokousel, vysledkem bylo minulou zimu za silneho
mrazu, ze gumicka , ktera je na obvodu kola, proste praskla. Ale dala se opravit.
Spis mne pripada, protoze se rozhozeni filtru realizuje skoro pokazde u filtru
Clear, ze snad nedokaze detekovat polohu, kola. Vi nekdo jak system pracuje s
okamzitou polohou filtru? Ono totiz po rozhozeni, to nekdy spravne detekuje "fitr
je na miste", ale treba tam je taky uz uplne jiny filtr.

 S pozdrame Havlik Tom