[CCD-CR] SBIG filtrove kolo

Lukas Kral krall at troja....cvut.cz
Wed Jan 31 00:56:51 CET 2001

Ahoj,
mame v Ostrave uz delsi dobu problem s filtrovym kolem od SBIGu (mame
ST-7cku, filtry RGB) - zasekava se, najizdeji jine filtry nez maji, prestoze
to nenahlasi zadnou chybu. Napriklad predevcirem jsem musel vyhodit cele
jedno docela slibne pozorovani, protoze zatimco jsem si myslel, ze snimam
bez filtru (Clear), najel tam filtr R a tak byly snimky totalne rozmazane
(filtry jsou nehomofokalni). Coz me dost nastvalo (jindy kontroluju
vizualne, ktery filtr skutecne najel, ale tentokrat jsem zapomnel, a stejne
je to hodne nepohodlne).

Mate podobne problemy? Jak je resite? Ja mel chut to kolo odsroubovat a
vyhodit sterbinou kopule :-)

Lukas