[CCD-CR] Fw: RR Lyr hvezdy

Filip Hroch hroch at monoceros....muni.cz
Fri Jan 26 12:13:35 CET 2001

Cioa,

no vypada to zajimave, omlouvam se, ze o tom nevim,
ale Persea nectu, neslo by nejak vystavit treba
ten clanek na web?

Rad bych si to zkusil, prozkoumam jeste ty astro-ph
a uvidime, prolozit nejake periodicke funkce neni
problem, problem je jak z nich dostat fyz. parametry
te hvezdy, pocitam, ze nejake zaklady jsou asi
v Theory of stellar pulsation od J.P.Coxe kterou
se chystam asi 3 roky si precist...:-) Zrejme
jde oproblem odhadu vlnicich se a kmitajicich
parametru sloziteho harmonickeho oscilatoru.

Jinak, diky moc za info.

FH