[CCD-CR] Digitalni foto

Lenka Sarounova lenka at asu....cz
Mon Jan 15 16:55:20 CET 2001

> Myslim ze zadne setkani neni na skodu, ale pozor na termin... V teto dobe +-
> je take INVEX, coz je dosti vyznacna vystava v CR a mohl by nekdo na setkani
> i chybet... Napriklad ja :-)))) i kdyz nejsem podstatny... Dalsi veci je, ze
> by astronomie jako celek se nemela zamyslet nad tim, ze nektere obory jsou
> pomerne podobne napr. promenne hvezdy a CCD... A zda by se akce nemeli
> trochu spojovat a udelat je lepsi bohatsi... Pro spoustu lidi je podzim dost
> nabity a taky financne narocny...

Taky byva setkani v Brne o promenkach v listopadu, a vetsina lidi kolem
CCD dela promenky. Co zkusit uz jaro a udelat to velmi neformalne? O
praktickych vysledcich, zadne super odborne prednasky. Toho byva dost v
Brne na tom stelarnim seminari. Ted brzy spis posezeni nad softwarem,
sehnat vic pocitacu a udelat spis workshop se spoustou casu na volne
diskuse.

Lenka