[CCD-CR] Digitalni foto

TNTRADE - Pavel Marek pavel at eastnet...
Mon Jan 15 14:52:11 CET 2001

>Dalsi vec, co bych se rad zeptal, se tyka setkani. Uz je to myslim rok,
>co probehlo to v Praze a me napadlo, ze je mozna na case zacit se bavit
>o tom dalsim, bude-li o nej zajem. Aby bylo mozne dohodnou prednasky a
>program, bylo by rozumne udelat jej nekdy k podzimu, nejelepe asi na
>zacatku rijna - ale to je hodne predbezna uvaha samozrejme. Primarni
>otazkou totiz zustava, zda takove setkani organizovat - ja osobne bych
>byl pro, protoze by se mnoho veci mohlo vyresit na miste lepe nez po
>mailu, ale na druhou stranu bych pochopil, ze hodne toho lze resit jenom
> [...]

Myslim ze zadne setkani neni na skodu, ale pozor na termin... V teto dobe +-
je take INVEX, coz je dosti vyznacna vystava v CR a mohl by nekdo na setkani
i chybet... Napriklad ja :-)))) i kdyz nejsem podstatny... Dalsi veci je, ze
by astronomie jako celek se nemela zamyslet nad tim, ze nektere obory jsou
pomerne podobne napr. promenne hvezdy a CCD... A zda by se akce nemeli
trochu spojovat a udelat je lepsi bohatsi... Pro spoustu lidi je podzim dost
nabity a taky financne narocny...

Pavel Marek