[CCD-CR] Protokoly modernich dalekohledu......

Jan Manek jan.manek at worldonline...
Fri Feb 23 21:53:16 CET 2001

At 20:08 22.2.2001 +0100, Marek Krenzelok wrote:
>Nema nekdo popis protokolu pomoci ktereho komunikuji dalekohled treba
>Meade LX-200 a podobne?

Co se tyka LX200, podivejte se na
http://www.mapug.com/ragreiner/LX200Commands.html
nebo http://www.ultranet.com/~ddurant/API.htm

Jednu zabalenou stranku jeste prikladam jako prilohu, ale bohuzel mi chybi
zaznam odkud je. Vypada jako originalni od Meade, ale nejak jsem ji tam
pred chvili nemohl dohledat.

Honza