[CCD-CR] Citlivost CCD kamer

Ondrej Pejcha opejcha at volny...
Mon Apr 9 13:48:26 CEST 2001

> Ja o tech Wingovych filtrech taky moc nevim (presnou
> citlivost rozhodne ne). Vim jen, ze puvodne jich bylo sedm
> Wing jejich pocet pozdeji zmensil na tri. Nejaka definice
by
> mohla byt ve Wing 1992, JAAVSO 21, 42. Journal of AAVSO
byl
> vcera dan naskenovany na ADS zadarmo (zkratka JAAVSO na
> je JAVSO). Nekdy vecer, az bude levnejsi pripojeni se na
> podivam.

Mel jsem ted hodne prace, takze jsem se opozdil. Pro amatery
to moc pristupne nevypada:

filtr    oblast    centralni lambda    FWHM
A        TiO                7190 A              110 A
B        kontinuum    7540 A            110 A
C        kontinuum    10240 A           420 A

S pozdravem

Ondrej Pejcha