[Ccd-CR] vyzva

soldan soldan at obs....ch
Tue Oct 17 13:19:24 CEST 2000

Rudo,
u me si muzes napsat:

Misto: Zeneva-Versoix,
kamera: ST-7 & CFW-8,
Teleskop: Celestron Newton d=15 cm/6.6,
nebo WF 50 mm, f=70-200 mm,
Pozorovatel: J. Soldan
Dalsi: http://isdc.unige.ch, vyvoj software

S pozdravem,
js

Pri teto prilezitosti bych se chtel zeptat a nabidnout
ucast vsem, kteri by se chteli prilezitostne podilet
na naslednych optickych pozorovanich gamma ray optickych
protejsku pro druzici INTEGRAL. Ta ma sice startovat
az 22.4.2002, ale uz ted se zde pripravuje software.

Krome jineho se podilim na vyvoji naseho Alert systemu,
ktery bude rozesilat dane informace nekolika zpusoby,
podobne jako to delal system pro druzici Compton Gamma
Ray Observatory GRO v USA.

Tyto zpravy se budou rozesilat e-maily, internet socketem
a snad i jinak... Nas predesly roboticky system ve Spanelsku
reagoval prave na e-mailove zpravy, soucasne vse predelavam
na internet socket pro "real-time" vymenu dat mezi observatoremi.
To jest, jedna se o server-client aplikace.

Pro plnou automatizaci je ovsem podminkou pripojit teleskop
a kamery na sit. Toto mame vyresene pro teleskopy Meade LX-200
a SBIG CCD kamery, ostatni by si museli pripojit sve teleskopy
a kamery (lepe receno jejich ridici PCs) na sit.

Myslim si, ze by se jednalo o celkem zajimavou praci a proto,
mate-li nejake dotazy, tak napiste.

S pozdravem
js