[Ccd-CR] vyzva

Rudolf Novak novak at hvezdarna...
Tue Oct 17 12:59:22 CEST 2000

Vazeni kolegove,

zmenil jsem (snad) nastaveni listu tak, aby nechodila posta autorovi
prispevku 2x (hned uvidim, jestli to funguje) a provedl drobne zmeny na
nasem webu na ccd.astronomy.cz. (dodal novy navod na prihlaseni a patricne
zadane odkazy)

Pri te prilezitosti bych vas rad poprosil o nasledujici info (do me posty
prosim). Mate-li zajem, dam na web seznam tech, kdo s necim nekde pozoruji.
Predstavuji si to jako nejakou tabulku:

| KDE | KAMERA | DALEKOHLED | KDO | DALSI INFO |
| Brno | ST-7 | 0.4m Newton | Novak, Safar, Zejda | ada.astronomy.cz,
var.astro.cz/brno|
| Osrava | ST-7 | 0.016m objektiv |  Havlik, Kolasa, Kral |
ostrava.astronomy.cz|
 .
 .
 .

Budu moc rad, poslete-li tyto udaje - hned je pak hodim na web.

rudolf

***
rudolf novak, www.codel.org
n. copernicus observatory, www.hvezdarna.cz