[Ccd-CR] Prevod FITS na ST7

soldan soldan at obs....ch
Tue Oct 17 09:06:47 CEST 2000

Konverze z FITS do SBIG neni podporovana z duvodu, ze FITS nema ta
klicova
slova, ktera pouziva SBIG. Jinak vytvorit standardtni FITS je trivialni
operace.

Zatim nejlepsi softwarova podpora FITS se jmenuje CFITSIO  a je od Dr.
W. Pence, NASA.
Ackoliv puvodne urcena zasadne pro Unix, DLL knihovnu pro Windows,
dokumentaci
atd. lze nalezt na:

http://heasarc.gsfc.nasa.gov/fitsio

S pozdravem,