[Ccd-CR] [Fwd: Re: [SBIG] Re: ST-10E]

soldan soldan at obs....ch
Mon Nov 20 13:35:18 CET 2000

Me se nedavno podarilo napsat "concurent server" pro SBIG kamery.
Ten pracuje s kamerou pripojenou k LPT a to PC musi byt
samozrejme pripojeno k siti. Zkouseli jsem to na vzdalenost
asi 1500 km (Ostrava-Versoix) a pracuje to zcela bez problemu.

Ted delam na necem podobnem o cem pises dole, tj. jedna se o maly
all-in-one 386, 25 MHz PC (asi 7 x 5 cm) s vestavenym ethernetem a
TCP/IP podporou. Kupodivu to funguje. Ma to vlastni XDOS ,
tedy podmnozinu MS-DOSu a neplati se zadne licencni poplatky.
RTOS to muze mit taky, ale myslim, ze se za to musi platit.
Kamera by mela jit samostatne pripojit k Internetu bez zprostredkujiciho
PC, nebot hardware ma vlastni IP adresu.

Samozrejme TCP/IP (tedy socket interface) je docela trivialni
a na kompletni reseni staci par funkci, pokud se nedela multithreading.

js

Ja ted delam interface s vestave