[Ccd-CR] FITS

Kubíček Pavel Pavel.Kubicek at glavostav....com
Thu Nov 16 12:10:45 CET 2000

Takze (univerzalni) programek, ktery bude mit seznam aliasu pro
jednotlive keywords, bude si umet poradit s ruznymi formaty (tj. taktez
seznam vsech moznosti) jejich values a po nacteni bude schopen ulozit v
podobe (tj.napr. bude mit prehled co ktera aplikace pozaduje, popr.
bude-li uzivatel chtit neco extra, bude mit moznost definice "formatu"
hlavicky vysledneho FITS file), ktere bude rozumet konkretni jina
aplikace (IRIS). Je to tak?

P.K.