[CCD-CR] Nightly Builds

Filip Hroch hroch at monoceros....muni.cz
Fri Dec 22 11:09:58 CET 2000

Ciao

ve svete se pouziva nekolik ruznych zpusobu, jak
se ve zmatku novych verzi na kterych delaji vsichni
najedou neztratit. Jednim z nich je CVS ktery je
v cestine popsany napriklad zde:

http://www.keczy.cz/cti.phtml?id=104

On Wed, 20 Dec 2000, Lukas Kral wrote:

> Tak to ja porad jeste tomu systemu "milestones" uplne nerozumim. Chapu
> spravne, ze by treba na Munidosu pracovalo nezavisle nekolik lidi a ti by
> pridavali ruzna vylepseni a prubezne opravovali chyby a davali to nekam na
> web a jednou za cas by se z toho udelala nova oficialni verze?

jo tohle chapes naprosto presne.

> P.S. Taky bych nezavrhoval graficke uzivatelske rozhrani, byt treba neprilis
> slozite. Ovladani prikazovou radkou je podle me super pro lidi, kteri delaji
> fotometrii kazdou chvili, ale znam spoustu pozorovatelu (hlavne amateru),
> kteri pozoruji jen jednou za cas a pak je ovladani programu parametry vcelku
> nepohodlne (mluvim z vlastni zkusenosti :-)

Mluvis me z duse.. ted jeste neco takoveho vyrobit..:-)

FH