[CCD-CR] Skladani snimku

Filip Hroch hroch at monoceros....muni.cz
Wed Dec 20 12:04:10 CET 2000

Ciao

ja myslim, ze jak interaktivni tak batch pristup ma svoje
vyhody a nevyhody, nezavrhoval bych ani jeden z nich.

Batch je dobre pouzitelny na masivni zpracovani dat napr
z cele noci. Nakonec na to byl vlastne munipack konstruovan.
Chce to ovsem zkuseneho uzivatele, ktery vi co dela.

Naopak interaktivni se hodi pro zacatecnika nebo pokud
zpracovavate jednotlive obrazky, pak je batch pristup
desne tezkopadnej.

Ono ja to tak na zacatku myslel a vlastne to i doted
delam, ze hodne snimku zpracovavam pres Munipack jednotlive
snimky, nebo snimky se kterymi si hraju pak v DAOPhotu
v Midasu.

Asi taky jde tak trochu o to, ze pouziti jen holych
procedur je dost neprakticke a tak je nad temi zakladnimi
programy potreba vytvaret nejake uzivatelske interface.
A to jak na batch tak interaktive praci. Zrejme bude
vhodne mit na batch praci nejake jednoduche radkove
prikazy (<reklama>jako je qmphot</reklama>) a pak graficky
interface s menu, iconkami a pod. Na graf. nastavby nemam
bunky.

FH