[Ccd-CR] Vyvoj Munidosu

Filip Hroch hroch at monoceros....muni.cz
Mon Dec 18 16:08:59 CET 2000

Ciao

On Mon, 18 Dec 2000, Lukas Kral wrote:

> Ahoj,
> Filipe - to jsem rad, ze ses ozval, netusil jsem, ze Munipack pro Unix
> mezitim prodelal takovy vyvoj...

no to je asi moje chyba.. no aspon je videt, jak je reklama
dulezita

> [...]
> spol. :-)) Jo Kamile, Tobe jde jen o to slozeni snimku, fotometrii komety
> stejne musis pak delat rucne, ze? U pohybujici se komety to auto-skladani
> totiz asi fungovat nebude, slozi se to podle hvezd...
>
> Napada me takova teoreticka otazka (mozna trivialni?) - jak skladat ty
> snimky - je asi nejlepsi pouzit jakousi variantu metody klouzavych prumeru,
> tedy slozit napr. 1.-3. snimek, potom 2.- 4., 3.-5. atd.? Dela se to tak v
> praxi? Nebo se sklada 1.-3., 4.-6., 7.-9. atd. - to by byla asi blbost, ze?
> Ale zase pokud bude v pozorovani casova mezera...

No ja na kombinaci to ho a co jak skladat zasadne zadne omezeni nedelam,
proste to funguje tak, ze co si tam date to to slozi...:-) Jak skladat
nevim, ale myslim, se to docela rychle nekjdo nauci...

FH