[Ccd-CR] diferencialni fotometrie

Rudolf Novak novak at hvezdarna...
Thu Dec 14 11:28:11 CET 2000

Vazeni pratele,

po delsi dobe, co mi neprisel z teto diskuze zadny e-mail me napadlo, ze
bych s vami mohl prodiskutovat jeden dokument, ktery jsem chtel puvodne
ukazat na seminari APO, ale tam na to nezbyl cas. Jedna se takovy souhrn
toho, na co je potreba myslet u diferencialni fotometrie.

Neni to definitivni dokument ve stylu napred udelej A pak B, zapis si C a
pod. Spis jsem chtel sepsat par odrazek bodu, na kere je nutne myslet,
chceme-li to delat opravdu dobre. Nyni jsem se dostal do faze, ze uz k
tomu asi nepridam nic moc noveho, nez jen treba rozeberu podbody do
detailu.

Byl bych proto moc rad, kdyby se na to podivali i ostatni a pridali kazdy
to, co jej napadne. Ve finale bych chtel, aby se z toho stal takovy
navod, jak provadet dobre fotometrii (dif.) a casem snad i absolutni (tim
se ted musim zabyvat v tamci bakbak projektu.).

Kouknete se prosim, budete-li mit cas, na ccd.astronomy.cz pridal jsem to
jako odkazd do sekce texty. Veskere komentare bychom mozna meli delat v
mailinglistu, ja bych to pak treba probral a dal k tomu dokumentu primo.
Takze, hrrr na ne!

Zdravim

Rudolf