[Astro]Re: [IAN] mapa oblohy

Jan Hollan
Tue, 4 Jun 2002 22:41:06 +0200 (CEST)

> Prosim pekne, mival jsem adresu, na ktere se dala zobrazit mapa oblohy
> ze zvoleneho stanoviste a v urcenem case. Bohuzel jsem si ji nezapsal
> a po prechodu na jiny pocitac ji nemuzu najit. Muze mi nekdo poradit?
> Zdravi VL

Milý kolego,

děkuji Vám za podnět. Vedl mě k tomu, že jsem vytvořil další php skript,
který takovou službu poskytuje, využívaje mého letitého programu map_bsc
(v provizorně upravené verzi, užívající týž deep-sky katalog, který je
v Báječném světě hvězd) umožňujícího takřka vše. Spolu s tím minulým,
počítajícím osvětlenost Měsícem (a obecně planetární efemeridu, k tomu by
se pravda hodil i skript zvláštní), je obé k dispozici v adresáři
   http://amper.ped.muni.cz/jenik/astro/
 -- on ten server asi nezvládne počítat mapy pro spousty zájemců, časem to
asi zprovozní Rudolf na nějakém silném stroji.

zdraví Jeník Hollan