[Astro]Re: aurora je!!!!!

Rudolf Novak
Sun, 01 Apr 2001 16:58:30 +0200

Cha, cha cha. Blahopreji Peto ke zvoleni, ja snad asap hodim na web
fotky polarni zare. Jenik mi rikal, ze tam mozna cosi je mezi mraky v
Ostrave, kde jsem o vikendu byl a v dirach zkousel fotit. Jinak jsme
okem nevideli nic... Poprve od Noveho roku jsem se odvazil mimo Brno
(jinak jsem tu byl od 1.1. kazdy den!!!) a hned je tu polarni zare.
Takze kdyz odjedu na dovolenou (cha cha II) tak asi bouchne supernova
nebo neco :)