[Astro-v]opozdene Re: Exaktni...

lord Pavel Magda Prazak
Thu, 22 Feb 2001 16:43:49 +0100 (CET)

Vazeny pane profesore,

Vas posledni mail jsem obdrzel temer ihned, bylo to 11.ledna. Nekolikrat jsem jej precetl. Od te doby se vsak v mem soukromem zivote dela jedna vec za druhou a na pozorovani nebyla ani chut, ani cas. Uz jsem se jednou stavoval pro tu knizku, kterou jste mi doporucil ("...Nechcete se stavit pro Minnaerta? Je to inspirující knížka..."), ale bylo to nekdy pozde vecer a jeste navic o vikendu, nikdo nereagoval na zvonek. Precetl jsem zatim jine knizky (Eugene Ionesco - SAMOTAR, Marqueze - STO ROKU SAMOTY, F.Durenmatt - FYZIKOVE), ale pro exaktni pozorovani v pravem slova smyslu je to asi k nicemu. Citim, ze mam zase chut navstivit nejakou prednasku v planetariu, kdybyste mi poslal nejake doporuceni, bylo by to fajn. Myslite, ze uz mam hotovou tu cedulku, kterou kdyz si pripnu na svetr, tak mam vstup zdarma? Jde sice jen o par korun, ale byl by to dobry pocit mit takove privilegium.
   Chtel bych vas na oplatku pozvat do virtualni galerie MAGDA, kterou mozna uz znate, ale od vcerejsiho dne tam vystavuje moje spoluzacka Vendulka Chalankova, ktera by Vas mohla potesit. Adresa je: www.xx.cz/galeriemagda

Vas student
Pavel Prazak, FaVU

Vylepsete svuj prohlizec Internetu na http://software.seznam.cz/listicka