Snímek 24

jpeg z kamery barevně kódované jasy z „raw“

a s vloženou mřížkou s údaji:

jemná mřížka hrubá mřížka bílá hrubá mřížka černá, zesvětlený náhled
(údaj uprostřed políček mřížky je medián surových hodnot zelených pixelů, údaj dole je jas políčka dělený jednou kandelou na metr čtvereční).
# Date/Time    : 2005:01:08 20:30:44
# Resolution   : 2048 x 1536 in jpeg (2064x1540 in pgm/24.pgm)
# Focal length :  8.2mm
# Exposure time: 3.530 s 
# Aperture     : f/2.5
# ISO equiv.   : 200

#c li count  min  Yav  max  ovf   min  Cav   max  ovf   min  Gav   max  ovf   min  Mav  max  ovf
# Image percentils         L=(1.000*1.30*Y+1.060*0.00*C+1.240*-0.30*G+1.310*0.00*M)* 5.67E-5
# %    Y     C     G     M readings  Y        C        G        M        L / cd/m2
  1   -39   -41   -54   -48      -0.0022  -0.0025  -0.0038  -0.0036  -0.0017
 10     3     0    -6    -5       1.7E-4   0.0     -4.2E-4  -3.7E-4   3.5E-4
 50   202   158   136   143       0.011    0.0095   0.0096   0.011    0.012 
 90  1436  1233  1068  1016       0.081    0.074    0.075    0.076    0.083 
 99  6153  5352  4616  4413       0.35     0.32     0.32     0.33     0.36  
100 16335 16327 16340 16330       0.93     0.98     1.1      1.2      0.86  
# flux from 6.24 sr ( 1.62E-5 sr/4px) is  0.223  (summing all pixels below 16380)
# dark frame dark/45s.pgm scaled by  0.07000 (after subtracting an offset frame dark/200.pgm from both images) subtracted
# Yell average= 527.5  minimum= -112  maximum=16335   over 16380: 1913
# Cyan average= 454.8  minimum= -512  maximum=16327   over 16380: 1815
# Gree average= 400.0  minimum= -148  maximum=16340   over 16380: 2605
# Mage average= 390.6  minimum= -118  maximum=16330   over 16380: 2265

End of results of "raw2lum" (version 1.07) with parameters:
  -c YCGM -fa -w 7.3 -fc0.214 -o 16380 -o dark/200.pgm -d dark/45s.pgm:0.07 -sm200 -i 24.txt -e 24.eps -n 24.ppm -t156 -c 3412 -s32 pgm/24.pgm

skala jasu / 1 cd/m^2
Logaritmická škála jasů (jednotkou je kandela na metr čtvereční, nazývaná též nit) – intenzity osvětlení sněhu v luxech dostanete vynásobením jasu v nitech koeficientem 3,6. U intenzit osvětlení lesní stěny je takový koeficient 20 až 40.