Tři příklady snímků zatažené oblohy znázorňujících vinětaci kamery Fuji S5000. Snímek 16 je s nejdelší ohniskovou vzdáleností, 57 mm, snímek 26 s 19 mm a snímek 37 s ohniskovou délkou nejkratší, 5.7 mm. Pro nejdelší ohniskovou vzdálenost je vinětace nejměčí, ale zato postihuje největší část snímku. Pro širokoúhlý snímkek je nehlubší, zvláště vlevo nahoře, ale postihuje jen rohy, zvláště horní, v menší míře horní a dolní okraj. Pro snímek se střední ohniskovou délkou je vinětací postižena jen velmi malá plocha. Barevná stupnice je zde odlišná od všech ostatních snímků, totiž pětkrát jemnější a začínající u čtyř set nitů. Jednotlivé stupínky znamenají "jasy" (osvětlenosti čipu, jasy jsou ve skutečnosti všude zhruba stejné) lišící se o necelých deset procent. Taková je také maximální variabilita v nevinětované ploše snímku. Gradienty jasu, které nemají symetrii odvozenou z formátu snímku, jsou většinou skutečnými gradienty na nebi, až na strukturu na snímku širokoúhlém (ta se totiž vyskytuje u všech čtyřech rotací, jak je vidět z úplné sady 36 snímků).