Snímek 603

původní barevně kódovaný

a ještě s vloženou mřížkou s údaji:

(údaj uprostřed políček mřížky je medián surových hodnot zelených pixelů, údaj dole je jas políčka dělený jednou kandelou na metr čtvereční).
# Date/Time    : 2007:04:02 22:58:03
# Resolution   : 1280 x 960 in jpeg (1424x1076 in pgm/603.pgm)
# Focal length : 10.7mm  (35mm equivalent: 72mm)
# CCD width    : 5.32mm
# Exposure time: 0.125 s  (1/8)
# Aperture     : f/2.8
# ISO equiv.   : 200

# Selected image percentils         L=(1.730*0.35*R+1.000*0.65*G+1.570*0.00*B)* 0.00266
# %    R     G1    G2    B readings  R        G        B        L / cd/m2
  1   -65   -61   -62   -67        -0.299   -0.163   -0.280   -0.211 
 10   -27   -23   -23   -30        -0.124   -0.0611  -0.125   -0.0832
 50    13    15    16     3         0.0598   0.0412   0.0125   0.0477
 90    81    81    81    53         0.372    0.215    0.221    0.270 
 99   367   305   305   114         1.69     0.811    0.476    1.12  
100 15869 15866 15866 15867         73.0     42.2     66.2     52.9  
# flux from 0.186*0.75 sr ( 2.44E-7 sr/4px) is  0.0213 lx ( 0.0269 lx tilewise);
# tilewise luminance  0.133 cd/m2 with rel. SD  255 % (summing pixels below 15850 and with non-zero green: there is 75.4 % of them)
# Fuji Devignetting: 2 # dark frame dark/585.pgm subtracted from all values
# Red  average=  47.4  minimum= -144  maximum=15869   over 15850: 326 zero: 25.0 %
# GrUp average=  46.6  minimum= -152  maximum=15866   over 15850: 319 zero: 25.0 %
# GrDw average=  46.4  minimum= -143  maximum=15866   over 15850: 316 zero: 24.3 %
# Blue average=  27.9  minimum= -153  maximum=15867   over 15850:   0 zero: 33.6 %

End of results of "raw2lum" (version 1.29) with parameters:
  -c fuji -fa -sm60:8 -np -nt -nh -d dark/585.pgm -i 603.txt -e 603.eps -n 603.ppm -t 118 -s71:76 pgm/603.pgm

scale of luminance / 1 
cd/m<sup>2</sup>
Logaritmická škála jasů (jednotkou je kandela na metr čtvereční, což lze kratčeji označit též jako nit, a užívat pak také jednotky decinit, centinit). Odhady intenzity osvětlení asfaltových cest v luxech lze získat vynásobením jasu v nitech koeficientem 15 (pokud se v něm lampa leskne) až 30, běžně kolem 22.